Klubmesterskaber og klubfest 7. maj – husk tilmelding

Klubmesterskaber og klubfest 7. maj – husk tilmelding
Så er tiden kommet til at finde årets klubmestre samt uddeling af æresbevisninger.
 “Jamen jeg har glemt mit password til Klubmodulet”
Vær ikke ked af det – der er lavet en lille vejledning til dig her [klik]
tilmeldingsfristen søndag den 1. maj 23:59
Spillet:
Spillerrækkerne: Vi spiller denne gang klubmesterskabet ratingopdelt (lidt i stil med DM i Rating). Opdelingen foregår efter tilmeldingen.
Forældre rækker: Har mor og far lyst til at have lidt sjovt med bordtennis, så er der også rækker for dem, hver især! (Som noget nyt deler vi rækken op i herre/damer hvis der er nok tilmeldte)
Tidsplanen
Vi åbner hallen kl. 9.00 hvor der er mulighed for opvarmning og kl. 10.00 går det for alvor i gang.
Festen starter vi kl. 18.00 hvor maden serveres og vi lukker ned fra ca. kl. 00.00.
Klubmesterskabet
Kristian Pedersen står for afvikling af klubmesterskabet.
Ved klubmesterskabet afvikles flere rækker opdelt efter rating.
Efter tilmeldingsfristens udløb (1. maj 23:59) deles alle tilmeldte op i et antal rækker (3-5).
Forældre der ikke spiller bordtennis samt søskende, pårørende, støttemedlemmer m.m. får deres egen række.
Deltagelse i klubmesterskaberne koster 35 kr (næsten gratis).
Klubfesten
Deltagelse i klubfesten koster: 85 kr for dem under 12 år og ellers er prisen 165 kr.
NB! Service info, vælg fra menuen f.eks.:
Deltager(e) i klubmesterskaberne:
1 deltager: 35 kr
2 deltagere: 70 kr
3 deltagere….

Følgende er besluttet af bestyrelsen:
Der er kun udskænkning til personer over 18 år og man må ikke medbringe egne drikkevarer.
Med Sportslige Hilsner
Aktivitetsudvalget og Bestyrelsen
 
 

Vejledning til NemVagt finder du her:

http://hgibordtennis.dk/vejledning-til-nemvagt/
 

You may also like...

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *